לקישורים נוספים...
החלק הכי יפה אצל בר הוא







קמפיין לSAMSONG

ראשי >פרסומת לSAMSUNG


*
*
*
*
*
*

*


 

         
*
     
*
    
*
   
*

     

   
*
   
*
 


בקמפיין השקה ל-SAMSUNG X820 – תחת הסלוגן "יחי ההבדל הדק" בעלות כוללת של כ-4 מליון שקל. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות ויימשך כשלושה וחצי שבועות.
הקמפיין הנוכחי מסמן את יריית הפתיחה למהלך שיווקי נרחב אשר נועד להשיק את סדרת הטלפונים הדקים של סמסונג, אותו תוביל הדוגמנית שנבחרה כפרזנטורית של המותג. היקף החוזה עם בר רפאליעומד על כחצי מיליון שקלים.

לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סאני "הבחירה בבר רפאלי נעשתה במטרה לבטא את המובילות והייחודיות של המכשיר אשר תואם את הערכים שמייצגת בר רפאלי אשר ניצבת בעמדת כוכבת ודוגמנית על בינלאומית ומציגה יופי יוצא דופן ונחשק".
 
 
כאן קצת חלקים מההפקה לפרסומת וראיון עם חיים אתגר,שמעצבן קצת את בר התשושה 

צוות msn יצא לבדוק איך עובר יום צילומים על בר רפאלי ולקרוע איתה את הרחבה.

 



פרסומות


18/12/2006
בר רפאלי
נגן

 
חשבון משתמש
שלום אורח/ת

התחבר | משתמש חדש

חברים

תומר619 (26)
conap (103)
oko (29)
michela (32)
max555 (26)
kiss me2 (34)
רום אופק וילד (29)
Style2007 (40)
c.RONALDO.7 (31)
שירנילה19 (30)
דור שלום (27)
שרדי ג'אברין (39)
avihai2010 (28)
toms2 (25)
אנה4020 (26)
אביהו 31 (42)